Ο Πέτρος Κωστόπουλος μίλησε στην εκπομπή του Μένιου Φουρθιώτη και μεταξύ άλλων δήλωσε πως με τα περιοδικά του, "ξεβλάχεψε" πολλούς Έλληνες. Ο πρώην εκδότης ισχυρίστηκε πως με τα lifestyle περιοδικά του "άνοιξε τα μάτια" πολλών Ελλήνων που όπως είπε, "έψαχναν την Ευρώπη".
Στο 1.30 του παρακάτω βίντεο τα περί "ξεβλαχέματος":

Επακριβώς, είπε:
"Έκανα μόνο καλό. Εγώ πιστεύω ότι ξεβλάχεψα σε μεγάλο βαθμό, ξεβλάχεψα ένα μεγάλο κομμάτι του πληθυσμού, το οποίο εκείνη τη στιγμή έψαχνε την Ευρώπη".

"Το μεγαλύτερό μου λάθος ήταν ότι έδωσα όλα τα λεφτά και άκουσα και μπινελίκια και από πάνω, ενώ όλοι οι άλλοι που τα κράτησαν, δεν άκουσαν τα μπινελίκια αυτά. Ακούω ότι μπορεί να κρύβω και καμιά δεκαριά εκ. κι εγώ έρχομαι εδώ και σερβίρω και κάνω των dj στα 60 μου γιατί έχω στην άκρη πακετωμένα. Με ηλίθιους δεν μπορώ να μιλάω", είπε μεταξύ άλλων, απαντώντας για τη νέα του επιχείρηση.

"Οι άλλοι πέρασαν διαφωτισμό, εμείς περάσαμε Κωστοπουλο"

Όπως ήταν αναμενόμενο, τα παραπάνω προκάλεσαν αλυσιδωτές αντιδράσεις στα social media.
salepis‏ @nikosalepis
Ευτυχώς μας ξεβλάχεψε ο Κωστόπουλος και από τον Χατζιδάκι, τη Μελίνα, τον Καστοριάδη και τον Τσαρούχη πήγαμε στο Ράμφο και στον Μπογδάνο.
1 reply30 retweets48 σημάνσεις "Μου αρέσει"

Απάντηση 1

Retweet 30


Μου αρέσει 48

Προσωπικό μήνυμα

The Roof-is-on Fire‏ @Roofonfire_aa 4 ώρεςΠριν από 4 ώρες

Περισσότερα


Φανταστείτε πως θα ήταν η Ελλάδα τα τελευταία 40 χρόνια αν δεν υπήρχε το ΠΑΣΟΚ, η ΝΔ, η Εκκλησία Α.Ε., η Ελληνική Δικαιοσύνη, ο Πέτρος Κωστόπουλος, ο Νίκος Καρβέλας και ο Φοίβος.
0 replies5 retweets15 σημάνσεις "Μου αρέσει"

Απάντηση

Retweet 5


Μου αρέσει 15

Προσωπικό μήνυμα

Giannis Mpathas‏ @GiannisMpathas 2 ώρεςΠριν από 2 ώρες

Περισσότερα


"Με τα περιοδικά μου ξεβλάχεψα μεγάλο κομμάτι του πληθυσμού". Τάδε έφη, Πέτρος Κωστόπουλος.

2 replies10 retweets22 σημάνσεις "Μου αρέσει"

Απάντηση 2

Retweet 10


Μου αρέσει 22

Προσωπικό μήνυμα

Αφροδίτη Ασλανίδου‏ @AfAfroditi 1 ώραΠριν από 1 ώρα

Περισσότερα


Η επιτομη της καραβλαχιας ο Κωστοπουλος "ξεβλαχεψε' τους μισους Ελληνες,εκτος του εαυτου του. Το Πασοκ ηταν εδω, δεν ειναι πια γυφτοχλιδατε, ξυπνα.
2 replies28 retweets39 σημάνσεις "Μου αρέσει"

Απάντηση 2

Retweet 28


Μου αρέσει 39

Προσωπικό μήνυμα

Ηγουμενίτζα η πράσινη‏ @Sampsonius_ 7 ώρεςΠριν από 7 ώρες

Περισσότερα


Ευτυχώς που υπάρχει ο Πέτρος Κωστόπουλος και μας έβαλε στον ίσιο δρόμο του γκλαμουροδήθεν. Εγώ σαν αχάριστο πλάσμα που είμαι, θα παραμείνω βλαχάρα Αλήθεια, ο κοσμογυρισμένος πλήρωσε τα χρωστούμενα στους εργαζόμενους ή είναι βλαχιά να πληρώνεις;

2 replies19 retweets27 σημάνσεις "Μου αρέσει"

Απάντηση 2

Retweet 19


Μου αρέσει 27

Προσωπικό μήνυμα

₯ DenAntexWallo‏ @Lampatzampa 2 ώρεςΠριν από 2 ώρες

Περισσότερα


Δεν ξερω αν ξεβλαχεψε ο Κωστοπουλος τον κοσμο, τον ξεβρακωσε ομως σιγουρα ναπουμε.
1 reply31 retweets51 σημάνσεις "Μου αρέσει"

Απάντηση 1

Retweet 31


Μου αρέσει 51

Προσωπικό μήνυμα

Leticia Adams‏ @QPlayground 9 ώρεςΠριν από 9 ώρες

Περισσότερα


Ξεβλάχεψε την Ελλάδα λέει ο Κωστόπουλος που είναι από τον Βόλο
2 replies21 retweets38 σημάνσεις "Μου αρέσει"

Απάντηση 2

Retweet 21


Μου αρέσει 38

Προσωπικό μήνυμα

Ουγκάρ‏ @ougardaboubou 4 ώρεςΠριν από 4 ώρες

Περισσότερα


Οσους δεν ξεβλάχεψε ο Κωστόπουλος, τους πιστόλιασε
0 replies46 retweets68 σημάνσεις "Μου αρέσει"

Απάντηση

Retweet 46


Μου αρέσει 68

Προσωπικό μήνυμα

salepis‏ @nikosalepis 5 ώρεςΠριν από 5 ώρες

Περισσότερα


Ευτυχώς που μας ξεβλάχεψε (sic) ο Κωστόπουλος γιατί όλοι ξέρουν ότι Ευρώπη είναι οι πουράκλες, η ξαπλώστρα στη Μύκονο και το παραγοντιλίκι στο Κολωνάκι.

4 replies26 retweets29 σημάνσεις "Μου αρέσει"

Απάντηση 4

Retweet 26


Μου αρέσει 29

Προσωπικό μήνυμα
Εμφάνιση αυτού του νήματος Tweet


Ο χρήστης Κορη Καπουλετου έκανε RetweetΟι χρήστες
Βλαχοεστέτ‏ @giopso 3 ώρεςΠριν από 3 ώρες

Περισσότερα


Ο Κωστόπουλος ξεβλάχεψε τους Έλληνες και τους έκανε μαλάκες.
2 replies19 retweets44 σημάνσεις "Μου αρέσει"

Απάντηση 2

Retweet 19


Μου αρέσει 44

Προσωπικό μήνυμα

beatBukowski‏ @beatBukowski 4 ώρεςΠριν από 4 ώρες

Περισσότερα


τον Μόγλη γιατί δεν τον ξεβλάχεψε ο Κωστόπουλος; Μόνο στα εύκολα;
3 replies19 retweets36 σημάνσεις "Μου αρέσει"

Απάντηση 3

Retweet 19


Μου αρέσει 36

Προσωπικό μήνυμα

James‏ @JEverfrost 46 λεπτάΠριν από 46 λεπτά

Περισσότερα


οταν διαβαζεις οτι ο Κωστοπουλος ξεβλαχεψε ενα μεγαλο κομματι του πληθυσμου

1 reply14 retweets20 σημάνσεις "Μου αρέσει"

Απάντηση 1

Retweet 14


Μου αρέσει 20

Προσωπικό μήνυμα

(((Ioanna Makri)))‏ @MakriMakri 4 ώρεςΠριν από 4 ώρες

Περισσότερα


Ναι μας ξεβλάχεψε ο Κωστόπουλος, η επιτομή του βλάχου social climber
0 replies13 retweets30 σημάνσεις "Μου αρέσει"

Απάντηση

Retweet 13


Μου αρέσει 30

Προσωπικό μήνυμα

Manolis Grigorakis‏ @mgrigorakis 2 ώρεςΠριν από 2 ώρες

Περισσότερα


"Με τα περιοδικά μου ξεβλάχεψα μεγάλο κομμάτι του πληθυσμού" είπε ο Πέτρος Κωστόπουλος και έχει δίκιο. Τους βλέπεις σήμερα όλους αυτούς και λες χίλιες φορές να έμεναν βλάχοι.
0 replies14 retweets24 σημάνσεις "Μου αρέσει"

Απάντηση

Retweet 14


Μου αρέσει 24

Προσωπικό μήνυμα

James‏ @JEverfrost 60 λεπτάΠριν από 60 λεπτά

Περισσότερα


ειπε μαλακία ο κωστοπουλος ελα ρε αυτο κ αν δεν το περιμενε κανεις
0 replies12 retweets19 σημάνσεις "Μου αρέσει"

Απάντηση

Retweet 12


Μου αρέσει 19

Προσωπικό μήνυμα

Luben‏ @LubenMag 5 ώρεςΠριν από 5 ώρες

Περισσότερα


Επίσημα credits για το ρόλο του στην αποβλάχωση της Ελλάδας ζητά ο Πέτρος Κωστόπουλος- https://luben.tv/stream/150446
0 replies9 retweets16 σημάνσεις "Μου αρέσει"

Απάντηση

Retweet 9


Μου αρέσει 16

Προσωπικό μήνυμα

island‏ @islandlayer13 3 ώρεςΠριν από 3 ώρες

Περισσότερα


Άκουσα ο Κωστόπουλος ετοιμάζει νέα επιχειρηματική δραστηριότητα. Δηλαδή κάποια παλιά χρέη σε εργαζόμενους κτλ τα έχει ξοφλήσει;
2 replies5 retweets6 σημάνσεις "Μου αρέσει"

Απάντηση 2

Retweet 5


Μου αρέσει 6

Προσωπικό μήνυμα

Goodbye Sober Day‏ @Stelarklas 58 λεπτάΠριν από 58 λεπτά

Περισσότερα


Βλάχος σου για πάντα, μωρό μου. #κωστοπουλος_βλαχος
0 replies5 retweets6 σημάνσεις "Μου αρέσει"

Απάντηση

Retweet 5


Μου αρέσει 6

Προσωπικό μήνυμα

yiastra‏ @yiastra 2 ώρεςΠριν από 2 ώρες

Περισσότερα


Για δύο πράγματα ευχαριστώ τον θεο. Πρώτον που έζησα διακυβέρνηση ΠΑΣΟΚ και δεύτερον που με ξεβλαχεψε ο Πέτρος ο Κωστόπουλος. Blessed...
3 replies7 retweets36 σημάνσεις "Μου αρέσει"

Απάντηση 3

Retweet 7


Μου αρέσει 36

Προσωπικό μήνυμα

Synetos Realistis‏ @sinetosrealisti 41 λεπτάΠριν από 41 λεπτά

Περισσότερα


όσοι ξεβλάχεψε ο Κωστόπουλος ψήφιζαν ΠΑΣΟΚ μετά Τζήμερο, Δράση, Το Ποτάμι και τώρα ΝΔ. Αναμασάνε τις ιδεοληψίες της Ξαφά και του Μάνου, διαβάζουν Κώστα Στούπα, ποστάρουν Τάκη Θεοδωρόπουλο και Θανάση Μαυρίδη, κάνουν RT στον Άδωνι και τον Πορτοσάλτε
2 replies6 retweets9 σημάνσεις "Μου αρέσει"

Απάντηση 2

Retweet 6


Μου αρέσει 9

Προσωπικό μήνυμα
Εμφάνιση αυτού του νήματος Tweet

The Roof-is-on Fire‏ @Roofonfire_aa 1 ώραΠριν από 1 ώρα

Περισσότερα


Και αν δεν υπήρχε ο Πέτρος Κωστόπουλος που θα ξέρατε ρε απολίτιστοι τραχανάδες ποιες είναι οι 10+1 τύποι ξανθιάς γκόμενας που είναι MUST να έχετε πηδήξει πριν τα 30 σας; Ε; Που; Βλάχοι! Βλαχάρες! Αμόρφωτοι!!! Τελευταίοι!!!!
0 replies7 retweets24 σημάνσεις "Μου αρέσει"

Απάντηση

Retweet 7


Μου αρέσει 24

Προσωπικό μήνυμα

Maria Mpalafa‏ @redmambacita 33 λεπτάΠριν από 33 λεπτά

Περισσότερα


Ο Πέτρος Κωστόπουλος της καρδιάς μας.

1 reply10 retweets16 σημάνσεις "Μου αρέσει"

Απάντηση 1

Retweet 10


Μου αρέσει 16

Προσωπικό μήνυμα

Costas Tachtsidis‏ @C_tachtsidis 4 ώρεςΠριν από 4 ώρες

Περισσότερα


"Ξεβλάχεψα ένα μεγάλο κομμάτι του πληθυσμού που έψαχνε την Ευρώπη", είπε ο Στέλιος Ράμφος του lifestyle. Κάπως έτσι εξηγούνται και οι κινούμενες, ανθρώπινες τραγωδίες... οι φιλελέ μενουμευρωπάκηδες.

1 reply6 retweets23 σημάνσεις "Μου αρέσει"

Απάντηση 1

Retweet 6


Μου αρέσει 23

Προσωπικό μήνυμα

Καμένα Ντουί‏ @mandelbrot78 33 λεπτάΠριν από 33 λεπτά

Περισσότερα


Γερμανία: Kant Ολλανδία: Spinoza Αγγλία: Locke Γαλλία: Decartes Ελλάδα: Κωστόπουλος
0 replies12 retweets11 σημάνσεις "Μου αρέσει"

Απάντηση

Retweet 12


Μου αρέσει 11

Προσωπικό μήνυμα

niktrah‏ @niktrah 3 λεπτάΠριν από 3 λεπτά

Περισσότερα


Τον ξεβλαχεψε ο Κωστόπουλος Έγινε από αυριανιστης του ΠΑΣΟΚ προβοκάτορας του Μητσοτάκη

0 replies0 retweets0 σημάνσεις "Μου αρέσει"

Απάντηση

Retweet


Μου αρέσει

Προσωπικό μήνυμα

Costas Rizakis‏ @CostasRizakis 2 ώρεςΠριν από 2 ώρες

Περισσότερα


- Ο Κωστόπουλος είπε πως μας ξεβλάχεψε - Κι τι α κανς; Ν' κατς α μαλως;
0 replies9 retweets16 σημάνσεις "Μου αρέσει"

Απάντηση

Retweet 9


Μου αρέσει 16

Προσωπικό μήνυμα

μαGoofys‏ @maGoofys 45 λεπτάΠριν από 45 λεπτά

Περισσότερα


Ξεβλάχεψε τους ελληνες, λέει, ο Πέτρος Κωστόπουλος, τώρα να βρούμε εναν να τους ξεκαγκουρέψει
1 reply10 retweets19 σημάνσεις "Μου αρέσει"

Απάντηση 1

Retweet 10


Μου αρέσει 19

Προσωπικό μήνυμα

Aiiiiiii re‏ @re_aiiii 13 λεπτάΠριν από 13 λεπτά

Περισσότερα


Βλαχα βλαχαρα αμορφωτη τελευταια, που δεν εχεις πιασει Down Town στα χερια σου. #Κωστοπουλος
0 replies8 retweets10 σημάνσεις "Μου αρέσει"

Απάντηση

Retweet 8


Μου αρέσει 10

Προσωπικό μήνυμα

athinēos‏ @ynkognyto 2 ώρεςΠριν από 2 ώρες

Περισσότερα


με τις μαλακίες που είπε ο Κωστόπουλος, έπεσε και το τουίτερ
0 replies7 retweets12 σημάνσεις "Μου αρέσει"

Απάντηση

Retweet 7


Μου αρέσει 12

Προσωπικό μήνυμα

Ιατροκυνόσοφος‏ @jimkallos 1 ώραΠριν από 1 ώρα

Περισσότερα


Βολταίρος, Μοντεσκιέ, Ντιντερό, Ρουσώ, Κωστόπουλος
0 replies9 retweets10 σημάνσεις "Μου αρέσει"

Απάντηση

Retweet 9


Μου αρέσει 10

Προσωπικό μήνυμα

joe dalton‏ @joe_dalton1936 1 ώραΠριν από 1 ώρα

Περισσότερα


ο Κωστοπουλος θεωρει οτι ευρωπη ειναι το lifestyle της πλακας τα μπουζουκια τα πουρα κ η μυκονος κοιτα να δεις κατι περιεργα πραγματα εγω θα ελεγα κατι διαφωτισμους κατι αναγενησεις κ κατι τετοια κουλα
1 reply3 retweets8 σημάνσεις "Μου αρέσει"

Απάντηση 1

Retweet 3


Μου αρέσει 8

Προσωπικό μήνυμα

megalosgazmas‏ @megalosgazmas 1 ώραΠριν από 1 ώρα

Περισσότερα


Ο Κωστοπουλος ξεβλαχεψε τους Ελληνες. Σημερα ολοι πινουμε νουνου
0 replies9 retweets11 σημάνσεις "Μου αρέσει"

Απάντηση

Retweet 9


Μου αρέσει 11

Προσωπικό μήνυμα

Goodbye Sober Day‏ @Stelarklas 24 λεπτάΠριν από 24 λεπτά

Περισσότερα


Αν μπει ο Κωστόπουλος σπίτι σας, κάντε ότι χορεύετε τσάμικο. #κωστοπουλος_βλαχος
0 replies5 retweets12 σημάνσεις "Μου αρέσει"

Απάντηση

Retweet 5


Μου αρέσει 12

Προσωπικό μήνυμα

Filia GeDi‏ @FiGedi 2 ώρεςΠριν από 2 ώρες

Περισσότερα


Ο Κωστόπουλος ξεβλάχεψε τόσο πολύ τους Έλληνες, που θεωρούν σοκαριστικό έναν πίνακα του Μοντιλιάνι. Βρήκαμε την Ευρώπη, συμπατριώτες!
1 reply2 retweets11 σημάνσεις "Μου αρέσει"

Απάντηση 1

Retweet 2


Μου αρέσει 11

Προσωπικό μήνυμα

megalosgazmas‏ @megalosgazmas 1 ώραΠριν από 1 ώρα

Περισσότερα


Ο Κωστοπουλος ξεβλαχεψε την Ελενη Βλαχακη
1 reply6 retweets16 σημάνσεις "Μου αρέσει"

Απάντηση 1

Retweet 6


Μου αρέσει 16

Προσωπικό μήνυμα

megalosgazmas‏ @megalosgazmas 1 ώραΠριν από 1 ώρα

Περισσότερα


Ο Κωστοπουλος μας ξεβλαχεψε Ο Σημιτης μας εβαλε στο ευρω Γενικα το Πασοκ φροντισε την χωρα
0 replies10 retweets18 σημάνσεις "Μου αρέσει"

Απάντηση

Retweet 10


Μου αρέσει 18

Προσωπικό μήνυμα

©Pinas_Coladas® 🔞‏ @PinoColadios 38 λεπτάΠριν από 38 λεπτά

Περισσότερα


Το lifestyle που πλάσαρε o #Κωστόπουλος δεν ήταν τίποτε άλλο από τον βλαχοέλληνα που στο ένα πόδι φοράει το prada για να το παίξει ευρωπαίος και στο αλλο το τσαρούχι. Στο ένα χέρι φοραει το rolex και στο άλλο κρατάει κομπολόϊ και έχει μακρύ νυχάκι για να καθαριζει το αυτί του...

0 replies2 retweets3 σημάνσεις "Μου αρέσει"

Απάντηση

Retweet 2


Μου αρέσει 3

Προσωπικό μήνυμα

Το φτυάρι του Κώστα‏ @tileftiari 1 ώραΠριν από 1 ώρα

Περισσότερα


Ευτυχώς δεν με ξεβλάχεψε ο Κωστοπουλος γιατί τώρα: Θα ήμουν βαθύ ΠΑΣΟΚ Θα χρωστούσα της Μιχαλούς Θα είχα βαρεθεί τη Μύκονο Θα ήμουν κοκάκιας Θα βαρούσα τη γυναίκα μου (αν είχα)
0 replies3 retweets12 σημάνσεις "Μου αρέσει"

Απάντηση

Retweet 3


Μου αρέσει 12

Προσωπικό μήνυμα

Confucius‏ @Bill_Advised 40 λεπτάΠριν από 40 λεπτά

Περισσότερα


Να δεις που ο Κωστόπουλος θα νομίζει ότι ξεβλαχεψε σημαίνει φεσωσε
0 replies4 retweets6 σημάνσεις "Μου αρέσει"

Απάντηση

Retweet 4


Μου αρέσει 6

Προσωπικό μήνυμα

megalosgazmas‏ @megalosgazmas 47 λεπτάΠριν από 47 λεπτά

Περισσότερα


Ο Κωστοπουλος ξεβλαχεψε την Ντενυ Μαρκορα
0 replies5 retweets15 σημάνσεις "Μου αρέσει"

Απάντηση

Retweet 5


Μου αρέσει 15

Προσωπικό μήνυμα

Δραχμend‏ @VasilisXtM 47 λεπτάΠριν από 47 λεπτά

Περισσότερα


Για να λέμε τα πράγματα με το όνομα τους, ο Κωστόπουλος σας καγκουρεψε, αυτός που προσπαθεί να σας ξεβλαχεψει είναι ο Τσιπρακος.
0 replies8 retweets13 σημάνσεις "Μου αρέσει"

Απάντηση

Retweet 8


Μου αρέσει 13

Προσωπικό μήνυμα

thanasis nostimos‏ @thanasisnostimo 18 λεπτάΠριν από 18 λεπτά

Περισσότερα


τι ξεβλαχεψε ρε λεει ο φλουφλης ο κωστοπουλος? εδω ειναι γεματο το τλ μου με ξυνογαλα.μπλατσαρες.λιορκαρια κλπ
2 replies2 retweets4 σημάνσεις "Μου αρέσει"

Απάντηση 2

Retweet 2


Μου αρέσει 4

Προσωπικό μήνυμα

AngelikiSoulf‏ @AngelikiSoulf 1 ώραΠριν από 1 ώρα

Περισσότερα


Ο Κωστοπουλος κανέναν δεν "ξεβλάχεψε". Απεναντίας, απέδειξε ο ίδιος ότι ο χειρότερος βλάχος είναι αυτός που "λουστράρει" την εμφάνισή του με τα φράγκα και αρνείται την καταγωγή του.
0 replies2 retweets15 σημάνσεις "Μου αρέσει"

Απάντηση

Retweet 2


Μου αρέσει 15

Προσωπικό μήνυμα

Katerina S‏ @KaterinaU2 31 λεπτάΠριν από 31 λεπτά

Περισσότερα


Ο #κωστοπουλος ξεβλαχεψε τους Έλληνες εσυ που ήσουν βρε αχαΐρευτε κ έμεινες βλαχος;
0 replies4 retweets6 σημάνσεις "Μου αρέσει"

Απάντηση

Retweet 4


Μου αρέσει 6

Προσωπικό μήνυμα

Fay 's secrets&lies‏ @fayssecretsssss 32 λεπτάΠριν από 32 λεπτά

Περισσότερα


Ένα ουρτ έγραψε ο Κωστόπουλος και πήρε 5000 ρτ Ένα ουρτ γράφω εγω με το ζόρι 40 ΤΙΝΟΥΣΕΙΣΤΕΣΕΙΣΒΡΕΕ;
2 replies15 retweets19 σημάνσεις "Μου αρέσει"

Απάντηση 2

Retweet 15


Μου αρέσει 19

Προσωπικό μήνυμα

megalosgazmas‏ @megalosgazmas 1 ώραΠριν από 1 ώρα

Περισσότερα


Διαφωτισμο περασε η Ευρωπη Εμας μας ξεβλαχωσε ο Κωστοπουλος
0 replies6 retweets8 σημάνσεις "Μου αρέσει"

Απάντηση

Retweet 6


Μου αρέσει 8

Προσωπικό μήνυμα


Ο χρήστης Κορη Καπουλετου έκανε RetweetΟι χρήστες
Μεταλικοσφυριτουθορ‏ @greekabed 16 λεπτάΠριν από 16 λεπτά

Περισσότερα


Ο Κωστόπουλος όταν λέει ότι μας ξεβλαχεψε εννοεί ότι έχουμε φτάσει 2018 και κόσμος βλέπει ακόμα εκπομπές όπως το πάουερ οφ λοβ ;
1 reply7 retweets12 σημάνσεις "Μου αρέσει"

Απάντηση 1

Retweet 7


Μου αρέσει 12

Προσωπικό μήνυμα

X-risa‏ @x_risag 19 λεπτάΠριν από 19 λεπτά

Περισσότερα


Αυτό που κατάλαβα είναι πως κανείς σας δεν αγόραζε τα περιοδικα που λάνσαρε ο Κωστοπουλος.

0 replies1 retweet7 σημάνσεις "Μου αρέσει"

Απάντηση

Retweet 1


Μου αρέσει 7

Προσωπικό μήνυμα

λιβαγιαsatrapis‏ @satrapis21 4 ώρεςΠριν από 4 ώρες

Περισσότερα


Το καλυτερο κολπο για να καταλαβεις τι απασχολει καποιον και του τρωει τα σωθικα ειναι να ακους με προσοχη αυτα που λεει για τους αλλους #κωστοπουλος_βλαχος
0 replies1 retweet3 σημάνσεις "Μου αρέσει"

Απάντηση

Retweet 1


Μου αρέσει 3

Προσωπικό μήνυμα

Monte Christos‏ @shawshanck 54 λεπτάΠριν από 54 λεπτά

Περισσότερα


Μέχρι και το γάλα βλαχας ξεβλαχεψε ο Κωστοπουλος και πίνουμε φρέσκο
0 replies2 retweets4 σημάνσεις "Μου αρέσει"

Απάντηση

Retweet 2


Μου αρέσει 4

Προσωπικό μήνυμα

megalosgazmas‏ @megalosgazmas 1 ώραΠριν από 1 ώρα

Περισσότερα


Κωστοπουλος εκδρομες ναρκωτικα
0 replies9 retweets12 σημάνσεις "Μου αρέσει"

Απάντηση

Retweet 9


Μου αρέσει 12

Προσωπικό μήνυμα

Βότκα Περαγκόν‏ @alfapiomikron 4 ώρεςΠριν από 4 ώρες

Περισσότερα


Ξεβλάχεψα πολύ κόσμο στην Ελλάδα εκτός απο τον Κικίλια. Αυτόν τον ξεβλάχεψε η Τζένη Πέτρος Κωστόπουλος 2κ18
0 replies1 retweet2 σημάνσεις "Μου αρέσει"

Απάντηση

Retweet 1


Μου αρέσει 2

Προσωπικό μήνυμα

megalosgazmas‏ @megalosgazmas 1 ώραΠριν από 1 ώρα

Περισσότερα


Ο Κωστοπουλος ξεβλαχεψε το χρεος της Ελλαδας
0 replies4 retweets7 σημάνσεις "Μου αρέσει"

Απάντηση

Retweet 4


Μου αρέσει 7

Προσωπικό μήνυμα

Κώστας‏ @kostaspeppas201 2 ώρεςΠριν από 2 ώρες

Περισσότερα


Δεν φτάνει που φεσώσε όλο τον κόσμο Το κομματόσκυλο του ΠΑ.ΣΟ.Κ. Έχει μούτρα και μιλάει ο Τυρό τελεμές Κωστόπουλος!
0 replies1 retweet5 σημάνσεις "Μου αρέσει"

Απάντηση

Retweet 1


Μου αρέσει 5

Προσωπικό μήνυμα

theFAQ.gr‏ @theFAQgr 20 ώρεςΠριν από 20 ώρες

Περισσότερα


"Ξεβλάχεψα ένα μεγάλο κομμάτι του πληθυσμού" - Ο Πέτρος Κωστόπουλος επιμένει ότι "με τα περιοδικά μου έκανα μόνο καλό"

2 replies2 retweets2 σημάνσεις "Μου αρέσει"

Απάντηση 2

Retweet 2


Μου αρέσει 2

Προσωπικό μήνυμα

silas serafim‏ @silaserafim 57 λεπτάΠριν από 57 λεπτά

Περισσότερα


Ο αλλος λεει "ξεβλαχεψα την Ελλαδα", για μια χωρα που εχει μπει με τα τσαρουχια στα μνημονια.. #Κωστοπουλος
2 replies2 retweets3 σημάνσεις "Μου αρέσει"

Απάντηση 2

Retweet 2


Μου αρέσει 3

Προσωπικό μήνυμα

Ο Μπίρλας κι ο Κόρκος‏ @kakomyrios 29 λεπτάΠριν από 29 λεπτά

Περισσότερα


Κλασικός μεταπολιτευτικός Νεοέλλην ο Κωστόπουλος. Ήρθε απο το πουθενά, άφραγκος, πούλησε φούμαρα, έβγαλε φράγκα, τα έχασε, και τώρα έχει ψιλικατζίδικο. Τόσο Πασοκ.
0 replies4 retweets9 σημάνσεις "Μου αρέσει"

Απάντηση

Retweet 4


Μου αρέσει 9

Προσωπικό μήνυμα

athinēos‏ @ynkognyto 1 ώραΠριν από 1 ώρα

Περισσότερα


ρε γαμώτο, να μη ζεί ο Τζιμάκος να του πεί κάτι για τους Νεοέλληνες #Κωστοπουλος
0 replies7 retweets6 σημάνσεις "Μου αρέσει"

Απάντηση

Retweet 7


Μου αρέσει 6

Προσωπικό μήνυμα

Art&OliveOil‏ @Art_OliveOil 54 λεπτάΠριν από 54 λεπτά

Περισσότερα


Πάντως, τον αναστάτωσε η γκλαμουριά τον βλάχο. #Κωστοπουλος
0 replies2 retweets2 σημάνσεις "Μου αρέσει"

Απάντηση

Retweet 2


Μου αρέσει 2

Προσωπικό μήνυμα

Gavin Belson‏ @O_Gavin_Belson 2 ώρεςΠριν από 2 ώρες

Περισσότερα


Ευτυχώς που υπάρχει ο κωστοπουλος και δεν τον βάζουμε όπου λάχει
0 replies3 retweets4 σημάνσεις "Μου αρέσει"

Απάντηση

Retweet 3


Μου αρέσει 4

Προσωπικό μήνυμα

Ερουλος‏ @Erulians 57 λεπτάΠριν από 57 λεπτά

Περισσότερα


-Εγώ ξεβλάχεψα την Ελλάδα. -Ρε Κωστοπουλος, τσάκω ένα σάντουιτς σπέσιαλ.
0 replies1 retweet5 σημάνσεις "Μου αρέσει"

Απάντηση

Retweet 1


Μου αρέσει 5

Προσωπικό μήνυμα

megalosgazmas‏ @megalosgazmas 13 λεπτάΠριν από 13 λεπτά

Περισσότερα


Αφου ο Κωστοπουλος μας ξεβλαχεψε γιατι εκεινοι οι 2 στο Συνταγμα φορανε ακομα φουστανελες;
0 replies2 retweets4 σημάνσεις "Μου αρέσει"

Απάντηση

Retweet 2


Μου αρέσει 4

Προσωπικό μήνυμα

KOSTAS SAKOS‏ @apanemos1 25 λεπτάΠριν από 25 λεπτά

Περισσότερα


Ο Πετρος Κωστοπουλος στο Μεγαρο Μουσικης τραγουδαει οπερα μονο για ξεβλαχεμενους....

0 replies0 retweets1 σήμανση "Μου αρέσει"

Απάντηση

Retweet


Μου αρέσει 1

Προσωπικό μήνυμα

athinēos‏ @ynkognyto 30 λεπτάΠριν από 30 λεπτά

Περισσότερα


Αν μπει ευρωπαίος στο σπίτι σου, κάνε οτι διαβάζεις Νίτρο #Κωστόπουλος
0 replies5 retweets5 σημάνσεις "Μου αρέσει"

Απάντηση

Retweet 5


Μου αρέσει 5

Προσωπικό μήνυμα

megalosgazmas‏ @megalosgazmas 43 λεπτάΠριν από 43 λεπτά

Περισσότερα


-Πως την βλεπεις; -Ξεβλαχεβα #Κωστοπουλος
0 replies3 retweets9 σημάνσεις "Μου αρέσει"

Απάντηση

Retweet 3


Μου αρέσει 9

Προσωπικό μήνυμα

NEWS 24/7‏ @News247gr 7 λεπτάΠριν από 7 λεπτά

Περισσότερα


Πάρτι στο twitter - #Κωστόπουλος: "Με τα περιοδικά μου ξεβλάχεψα πολλούς Έλληνες"

0 replies1 retweet0 σημάνσεις "Μου αρέσει"

Απάντηση

Retweet 1


Μου αρέσει

Προσωπικό μήνυμα

Πάνος Βασιλόπουλος‏ @pvlimni 53 λεπτάΠριν από 53 λεπτά

Περισσότερα


Ο #Κωστοπουλος έκανε το γάλα Βλάχας Μίλκο

0 replies2 retweets4 σημάνσεις "Μου αρέσει"

Απάντηση

Retweet 2


Μου αρέσει 4

Προσωπικό μήνυμα

₯ Σόιμπλε‏ @VTourkoglou 2 ώρεςΠριν από 2 ώρες

Περισσότερα


Και όμως, δεν υπάρχει κάτι παράδοξο στο ότι ο βολιώτης Πετράν Κωστόπουλος με τα gλι του και τα gνι του ξεβλάχεψε τον ελληνάκο.
0 replies3 retweets12 σημάνσεις "Μου αρέσει"

Απάντηση

Retweet 3


Μου αρέσει 12

Προσωπικό μήνυμα

aplesmaties‏ @aplesmaties 1 ώραΠριν από 1 ώρα

Περισσότερα


Φαντάσου την γνώμη έχει ο κωστόπουλος για τον εαυτό του.
0 replies2 retweets3 σημάνσεις "Μου αρέσει"

Απάντηση

Retweet 2


Μου αρέσει 3

Προσωπικό μήνυμα

Εddie‏ @N0nServ1am 29 λεπτάΠριν από 29 λεπτά

Περισσότερα


Αφου ο Κωστόπουλος ξεβλάχεψε τον πληθυσμό της χωρας, ελπίζω να σταματήσουμε τη μανιέρα οτι δεν περάσαμε διαφωτισμό. Ετσι φιλελέδες μου;
1 reply1 retweet4 σημάνσεις "Μου αρέσει"

Απάντηση 1

Retweet 1


Μου αρέσει 4

Προσωπικό μήνυμα

ΟΥΣΤ‏ @nikglykos 1 ώραΠριν από 1 ώρα

Περισσότερα
Απάντηση στο χρήστη @mary_i_c


Α όλα κι όλα! Ο Κωστόπουλος τα είπε με το νννιιι και με το λλλιιι! Να τα λέμε κι αυτά!
1 reply0 retweets3 σημάνσεις "Μου αρέσει"

Απάντηση 1

Retweet


Μου αρέσει 3

Προσωπικό μήνυμα

ΜΗΔΕΙΑ ΣΑΓΑΝΑΚΙ‏ @mhdeiasaganaki 39 λεπτάΠριν από 39 λεπτά

Περισσότερα


Ο Κωστόπουλος ξεβλάχεψε ένα μεγάλο κομμάτι του πληθυσμού που επέλεγε συνειδητά να μη διαβάζει τα σκουπιδοπεριοδικά του.
0 replies5 retweets12 σημάνσεις "Μου αρέσει"

Απάντηση

Retweet 5


Μου αρέσει 12

Προσωπικό μήνυμα

Κλεανθιδου Φανη‏ @finklin5 54 λεπτάΠριν από 54 λεπτά

Περισσότερα


Ηρθε κι ο βλαχος απο το Βολο να μας κανει ανθρωπους και τους μισους τους εκλεισε στη φυλακη για δανεια και χρεη... #Κωστοπουλος
2 replies1 retweet9 σημάνσεις "Μου αρέσει"

Απάντηση 2

Retweet 1


Μου αρέσει 9

Προσωπικό μήνυμα

Christos Xanthakis‏ @ChristosXanthak 4 ώρεςΠριν από 4 ώρες

Περισσότερα


αφού μας ξεβλάχεψε ο Κωστόπουλος πως βγήκε δήμαρχος ο Μπέος στην πατρίδα του;
0 replies12 retweets12 σημάνσεις "Μου αρέσει"

Απάντηση

Retweet 12


Μου αρέσει 12

Προσωπικό μήνυμα

Χρήστος Φασούλας (ΑΚΑ ά-Χρηστος Φαταούλ-ας)‏ @chrisfas61 4 ώρεςΠριν από 4 ώρες

Περισσότερα


Προτού μας ξεβλαχέψει ο Κωστόπουλος, ο στίχος του τραγουδιού του Θεοδωράκη έλεγε "βλάχο βλάχο τον καημό μου", όλοι το ξέρουν αυτό.
1 reply8 retweets9 σημάνσεις "Μου αρέσει"

Απάντηση 1

Retweet 8


Μου αρέσει 9

Προσωπικό μήνυμα

sfyrodrepano‏ @sfyrodrepano 3 ώρεςΠριν από 3 ώρες

Περισσότερα


Λύθηκε το μυστήριο της συμπεριφοράς του "πληθυσμού"'Τους ξεβλάχεψε ο Κωστόπουλος κ τα τραύματα δεν κλείνουν
0 replies2 retweets3 σημάνσεις "Μου αρέσει"

Απάντηση

Retweet 2


Μου αρέσει 3

Προσωπικό μήνυμα

adiasistos‏ @adiasistos 20 λεπτάΠριν από 20 λεπτά

Περισσότερα


Ποιος είναι αυτός ο ηλικιωμένος κύριος ο Κωστόπουλος που λέτε όλοι;
0 replies2 retweets5 σημάνσεις "Μου αρέσει"

Απάντηση

Retweet 2


Μου αρέσει 5

Προσωπικό μήνυμα


Ο χρήστης Ταξικός Σανέμπορας έκανε RetweetΟι χρήστες
gioAntoniadis‏ @gioantoniadis 3 ώρεςΠριν από 3 ώρες

Περισσότερα

Ο χρήστης gioAntoniadis έκανε Retweet


Ένα μέρος του πληθυσμού το ξεβλάχεψε ο Κωστόπουλος, το υπόλοιπο το αποβλάκωσε ο Αλέξης. https://twitter.com/C_tachtsidis/status/986222225916334080 …

Ο χρήστης gioAntoniadis πρόσθεσε,
Αυτό το Tweet δεν είναι διαθέσιμο.
0 replies1 retweet3 σημάνσεις "Μου αρέσει"

Απάντηση

Retweet 1


Μου αρέσει 3

Προσωπικό μήνυμα

Hoochie Coochie Man‏ @Woolander2 1 ώραΠριν από 1 ώρα

Περισσότερα
Απάντηση στο χρήστη @FiGedi


Ο Κωστοπουλος ειναι ενας συγχρονος αλτρουιστης. Ξεβλαχεψε τους αλλους χωρις να ξεβλαχεψει ο ιδιος.
1 reply2 retweets1 σήμανση "Μου αρέσει"

Απάντηση 1

Retweet 2


Μου αρέσει 1

Προσωπικό μήνυμα

Εδμόνδος Αμπού‏ @kikirik_nik 1 ώραΠριν από 1 ώρα

Περισσότερα


Μα αυτό είναι ο ελληνάκος, λίγο Κωστόπουλος, λίγο ΕΣΠΑ και λίγο μαλάκας.
0 replies1 retweet9 σημάνσεις "Μου αρέσει"

Απάντηση

Retweet 1


Μου αρέσει 9

Προσωπικό μήνυμα

cherchez la femme‏ @pericolozamente 48 λεπτάΠριν από 48 λεπτά

Περισσότερα


"ξεβλαχεψα τους ελληνες..." εσυ ομως παρεμεινες μια βλαχαρα κ μιση! #sorrynot #Κωστοπουλος
0 replies2 retweets3 σημάνσεις "Μου αρέσει"

Απάντηση

Retweet 2


Μου αρέσει 3

Προσωπικό μήνυμα

megalosgazmas‏ @megalosgazmas 26 λεπτάΠριν από 26 λεπτά

Περισσότερα


Ο Κωστοπουλος ξεβλαχεψε το ξυλο
0 replies2 retweets4 σημάνσεις "Μου αρέσει"

Απάντηση

Retweet 2


Μου αρέσει 4

Προσωπικό μήνυμα

Aris Ravanos‏ @aris_ravanos 14 λεπτάΠριν από 14 λεπτά

Περισσότερα


Tι άλλο θα ακούσουμε στην έρμη Ελλάδα.Π.Κωστόπουλος:Έκανα μόνο καλό.Πιστεύω ότι ξεβλάχεψα σε μεγάλο βαθμό ένα μεγάλο κομμάτι του πληθυσμού που εκείνη τη στιγμή έψαχνε την Ευρώπη είπε (Ε τv). Θα ήθελα να μου πείτε παρακαλώ πως...«ξεβλαχέβουμε»!!Σαλάγατα.... που λένε και οι Βλάχοι!
0 replies0 retweets2 σημάνσεις "Μου αρέσει"

Απάντηση

Retweet


Μου αρέσει 2

Προσωπικό μήνυμα

Δε Στρέηντζερ‏ @The_Stranger_gr 50 λεπτάΠριν από 50 λεπτά

Περισσότερα


Ο Κωστόπουλος ξεβλάχεψε και τις βλαχονησίδες.
0 replies5 retweets4 σημάνσεις "Μου αρέσει"

Απάντηση

Retweet 5


Μου αρέσει 4

Προσωπικό μήνυμα

Miss Soul‏ @misssoul_groove 33 λεπτάΠριν από 33 λεπτά

Περισσότερα


Πέτρος Κωστόπουλος: πρώτη βλαχαρα στο χουριο, τελευταία στην πόλιη
0 replies4 retweets2 σημάνσεις "Μου αρέσει"

Απάντηση

Retweet 4


Μου αρέσει 2

Προσωπικό μήνυμα

kafti_piperia‏ @kafti_piperia 27 λεπτάΠριν από 27 λεπτά

Περισσότερα


#Κωστοπουλος Θέλει να κάνει λίγο θόρυβο ο καψερος μπαρμπαδογιδοβοσκος . Τσατιζεται που όλοι ασχολούνται με Τζένη και #Κικιλια
0 replies1 retweet3 σημάνσεις "Μου αρέσει"




Μου αρέσει 4

Προσωπικό μήνυμα

Mary...Του-μπα...‏ @Marmar7888 3 ώρεςΠριν από 3 ώρες

Περισσότερα


Το μόνο που κατάφερε ο Κωστόπουλος, είναι να πείσει τους άντρες πως με πέντε βασικούς κανόνες savoir vivre και προσεγμένο ντύσιμο θα ξεφύγεις απο το χωριό και τις γυναίκες πως το ντύσιμο/ύφος/στήσιμο πορνοστάρ σε φωτό και μη, είναι το εισιτήριο για χολυγουντιανή ζωή.

 
Top