Όπως όλα δείχνουν η έκδοση παραγωγής της Aston Martin DBX θα είναι βενζινοκίνητη και όχι ηλεκτροκίνητη, όπως το πρωτότυπο που είχε παρουσιαστεί πριν από περίπου τρία χρόνια.

Σε πρόσφατη συνέντευξή του ο Διευθύνων Σύμβουλος της Aston Martin, Andy Palmer δήλωσε πως το crossover της εταιρίας δεν θα προσφέρεται ως ηλεκτροκίνητο όπως είχε σχεδιαστεί αρχικά αλλά ούτε υβριδικό. Αυτή η απόφαση φαίνεται πως συνδέεται και με την επιλογή της Aston Martin να αναβιώσει την φίρμα Lagonda ως την πολυτελή υπομάρκα της με, αποκλειστικά, ηλεκτρικά μοντέλα. Επιπλέον παρουσίασε ένα πρωτότυπο υπό κλίμακα crossover που θα φέρει τα σήματα της Lagonda και το οποίο αναμένεται το 2023.






Προκειμένου λοιπόν να διαφορποιήσει τα δύο μοντέλα αποφασίστηκε η DBX να χρησιμοποιεί κινητήρες από την υπάρχουσα γκάμα της εταιρίας και πιο συγκεκριμένα από αυτούς που θα υπάρχουν και στην DB11. Ως βασική επιλογή θα είναι ο twin-turbo V8 των 4.0 λίτρων με 510 ίππους ενώ στην κορυφή αναμένεται ο V12 twin-turbo των 5.2 λίτρων με 610 ίππους.

Παρά το γεγονός πως όλοι σχεδόν οι ανταγωνιστές προσφέρουν και πετρελαιοκίνητες ή υβριδικές εκδόσεις ο Palmer επιμένει πως οι diesel δεν θα υπάρχουν για πολύ ακόμα στο προσκήνιο ενώ τα υβριδικά συστήματα επιβαρύνουν με πολύ βάρος και πολύ κόστος.

Από εκεί και πέρα αν και το πρωτότυπο DBX ήταν ένα δίπορτο crossover η έκδοση παραγωγής αναμένεται να είναι τετράπορτη.



Του ΓΙΑΝΝΗ ΧΑΡΠΙΔΗ

 
Top