Μια 20χρονη φοιτήτρια έκανε βούκινο τον Αλέξις
Σάντσες αποκαλύπτοντας πως της πρόσφερε χρήματα για σεξ και μάλιστα έκανε παζάρια. Λίγες ώρες πριν ολοκληρωθεί η μεταγραφή του στη Μαν. Γιουνάιτεντ, ο Αλέξις Σάντσες έγινε βούκινο, καθώς μια 20χρονη φοιτήτρια αποκάλυψε πως της πρόσφερε χρήματα για να κάνουν σεξ και είχαν… στενές επαφές μέχρι να ανακαλύψει πως ο Χιλιανός φορ της Άρσεναλ έχει δεσμό.
 inner
«Με είδε σε ένα μπαρ και μου έστειλε μήνυμα με έναν φίλο του ρωτώντας πόσα χρήματα θέλω για να κάνουμε σεξ. Δεν γνώριζα στην αρχή ποιος ήταν. Απάντησα για πλάκα 10.000 λίρες. Στην αρχή μού είπε ότι δίνει 500 λίρες, μετά ανέβασε την προσφορά στις 800 και τελικά μου έδωσε ο φίλος του 1.000 λίρες σε χαρτονομίσματα των 20 λιρών», ανέφερε στη Sun. 

inner 

Στη συνέχεια περιέγραψε την επίσκεψή της στο διαμέρισμά του. «Πήγα εκεί και άρχισε να κάνει στριπτίζ για πλάκα. Με αγκάλιασε και ήπιαμε σαμπάνια. Έφυγα τα ξημερώματα και μετά μου έστελνε μηνύματα για να ξαναβρεθούμε. Τον συνάντησα άλλες τέσσερις φορές μέσα σε πέντε μήνες

». 

Η… σχέση τους τελείωσε όταν ανακάλυψε πως ο Αλέξις έχει δεσμό. «Μου έδωσε την εντύπωση πως είχαμε κάτι, αλλά ανακάλυψα πως είχε σχέση και έγινα έξαλλη. Πιστεύω πως είναι ένας μ@@@@ας. Νόμιζε ότι επειδή είναι διάσημος μπορεί να μη κοροϊδέψει. Δεν σεβάστηκε ούτε εμένα ούτε την κοπέλα του», τόνισε.



 

sport-fm.gr/
 
Top