Οι πικάντικες εξομολογήσεις από πασίγνωστα πρόσωπα στη Νένα Χρονοπούλου και οι άκρως απόρρητες «ροζ» περιπέτειές 
τους που εξάπτουν τη φαντασία!
Φωτιά στα... κρεβάτια της Αθήνας βάζει η Νένα Χρονοπούλου με ένα αποκαλυπτικό βιβλίο που θα κυκλοφορήσει στα περίπτερα αυτό το Σαββατοκύριακο και θα κάνει αρκετούς γνωστούς Έλληνες να χάσουν τον ύπνο τους!

Η έκδοση φέρνει τον τίτλο «Αν μιλούσε το... αι2ον» και το συναρπαστικό είναι ότι μέσα από τις 352 σελίδες του «παρελαύνουν» πασίγνωστα πρόσωπα, μεταξύ άλλων μία ξανθιά δημοφιλής παρουσιάστρια, ένας γοητευτικός εφοπλιστής, μια έγκυρη δημοσιογράφος, ένα νετυπωσιακό μοντέλο και μία πασίγνωστη υψηλόβαθμη δικαστικός.

Όλοι τους εκμυστηρεύτηκαν στην ηθοποιό, σε κάποια φάση της ζωής τους, τις πιο απόκρυφες ερωτικές ιστορίες τους, που μπροστά τους οι «50 αποχρώσεις του Γκρι» μοιάζουν απλώς... λίγες. Κυρίως γιατί τα συγκλονιστικά περιστατικά από τα άδυτα της κρεβατοκάμαράς τους τα διηγείται ένα «αιδοίο» που μαρτυρά στο κοινό την πραγματική ταυτότητα των «πρωταγωνιστών», μέσα από λεπτομερείς περιγραφές, χωρίς όμως να αναφέρονται (για ευνόητους λόγους) τα πραγματικά ονόματά τους.

Από τις 20 συγκλονιστικές ιστορίες, που περιλαμβάνουν άφθονο σεξ, περίεργα βίτσια, πάθη, ψέματα, βιντεοκασέτες, κοπρολάγνους και περιπέτειες με φουσκωτές κούκλες, η «Espresso» δημοσιεύει αποκλειστικά πέντε από αυτές, ίσως τις πιο σοκαριστικές.

Η παρουσίαση του βιβλίου θα γίνει από την ίδια την Νένα Χρονοπούλου την Παρασκευή 15 Απριλίου στις 21:00 στο γήπεδο Ταε Κβον Ντο, στο πλαίσιο της έκθεσης Erotic Art.

Διαβάστε παρακάτω τη μία από τις πέντε πικάντικες ιστορίες που δημοσιεύει στο σημερινό της φύλλο η «Espresso».

Η χήρα και ο πολιτικός με τα «βρόμικα» βίτσια
Η Γιώτα, μια «μοιραία γυναίκα» και επιφανής επιχειρηματίας, όταν έχασε τον άντρα της πάνω στο σεξ, όχι με εκείνη αλλά με Ρωσίδα πόρνη, αποφάσισε να ξαναφτιάξει τη ζωή της.

Η γνωριμία με τον Αλέξη, έναν ισχυρό άνδρα, ιδιαίτερα επιφανή και δυνατό, ένα «πολιτικό στέλεχος» ισχυρού κόμματος, τελείωσε προτού ξεκινήσει!

Η γνωριμία τους έγινε σε μία προεκλογική εκστρατεία του τότε υποψήφιου πρωθυπουργού, που συνοδευόταν από τον εν λόγω κύριο, που στο σεξ είχε ιδιαίτερες απαιτήσεις, για τις οποίες την ενημέρωνε τηλεφωνικά: «Άκουσε, γυναικάρα μου καυτή, εγώ σαν "αρσενικό-φωτιά" που είμαι, όποτε ακούω τη φωνή σου φτιάχνομαι και τον π...ω για πάρτη σου!», ενώ σε άλλο σημείο ανέφερε: «Σε χαίρομαι τουλάχιστον τρεις φορές την ημέρα, μανάρα μου, νταρντάνα μου! Όλη μέρα σε χαίρομαι, πάω σε περιοδείες κι είμαι με σένα στο μυαλό! Έτσι, με τα στήθια σου, τα μαστάρια σου τα κρεμαστά, θέλω να τα κρεμάς πάνω μου, να με χαστουκίζεις με τα β...ά σου κι εγώ... να σε... "χαίρομαι" συνέχεια! Έχω μανία μαζί σου, η σχέση μας μ' έχει απογειώσει, θέλω να μάθω τα πιο κρυφά σου, τα πιο βρόμικά σου!» Τι εννοούσε; «Χέσε με, χέσε με με φόρα, χέσε με, αλόγα μου, να σε χαρώ!».

Και πριν χαρεί αυτός, κι αυτή τη φορά, η Γιώτα του 'κλεισε με φόρα το τηλέφωνο στα μούτρα γεμάτη αηδία!.
 
Top