Με χειροπέδες βρέθηκε ξαφνικά γνωστός τραγουδιστής εξαιτίας ενός λάθους της αστυνομίας.

Ο ίδιος ανέβασε βίντεο με τη σύλληψή του στο προσωπικό του λογαριασμό στο Twitter.

Ο λόγος για τον διάσημο ράπερ Wyclef Jean, τον οποίο οι αστυνομικοί μπέρδεψαν με έναν ένοπλο ληστή που αναζητούσαν.

Στο βίντεο, το πρώην μέλος των Fugees προσπαθεί να καταλάβει γιατί τον συνέλαβαν, ενώ ακούγεται να λέει: «Είμαι στο Λος Άντζελες, επιστρέφω από το στούντιο με τον T-Baby και βλέπετε την αστυνομία να μου περνά χειροπέδες. Μου πήραν την μπαντάνα μου. Με συνέλαβαν για το τίποτα».

Λίγο αργότερα η αστυνομία επιβεβαίωσε ότι συνέλαβε τον 47χρονο ράπερ, ενώ αναζητούσε έναν ύποπτο ένοπλης ληστείας, σύμφωνα με το Sky News. Οι αστυνομικοί είδαν το αυτοκίνητό του και θεώρησαν ότι έμοιαζε με εκείνο του ληστή.

«Άλλο ένα λάθος της αστυνομίας του Λος Άντζελες. Μαύρος άνδρας με κόκκινη μπαντάνα λήστεψε βενζινάδικο ενώ εγώ ήμουν στο στούντιο, αλλά βάζουν σε εμένα χειροπέδες;», έγραψε στο Twitter ο Wyclef Jean.

«Με αντιμετώπισαν σαν εγκληματία μέχρι τη στιγμή που εμφανίστηκε άλλος αστυνομικός και τους είπε ότι είχαν πιάσει τον λάθος άνθρωπο», ανέφερε επίσης.

«Μου ζήτησαν να σηκώσω ψηλά τα χέρια και στη συνέχεια μου είπαν να μην κουνηθώ. Αμέσως μου πέρασαν χειροπέδες, πριν καν ρωτήσουν ποιο είναι το όνομά μου. Σοκαρίστηκα από αυτή τη συμπεριφορά της αστυνομίας», πρόσθεσε.

Ο Wyclef Jean έγινε διάσημος τη δεκαετία του '90, με το συγκρότημα Fugees, μέλος του οποίου ήταν και η Λόριν Χιλ. Είναι γνωστός για την ανθρωπιστική του δράση ενώ είχε αποπειραθεί να διεκδικήσει την προεδρία της Αϊτής, όπου έχει γεννηθεί, στις εκλογές του 2010.

Δείτε το βίντεο:

LAPD another case of mistaken identity. Black man with red bandana robbed a gas station as I was in the studio working but im in handcuffs? http://pic.twitter.com/vjRfJUkooA

— Wyclef Jean (@wyclef) March 21, 2017

 
Top